Research by Mackinac Center scholars on right-to-work laws was cited recently in Bloomberg Businessweek.

The article also cites a University of Oregon professor who has been critical of the Center’s research. His claims are refuted here and here.


Related Articles:

Rumors of Unions' Post-Right-to-Work Death Exaggerated

Americans are Moving to Right-to-Work States

West Virginia House Vote Could Tip National Scale on Right-to-Work

Watch Vernuccio Discuss Labor Reform at Heritage

Wright Discusses Right-to-Work Decision with State Media

That’s What We Said